torsdag 19. januar 2012

Garasjen, del en

Hvilke prosjekt skal jeg starte med å skrive om... Vi har fortsatt "uendelig" mange prosjekter igjen på huset, men mye er allerede gjort. Elle melle... da starter jeg med garasjen :-)
Med en handymann i huset (eller dette gjelder vel hvem som helst mann), så var ønske om en stor garasje høyt oppe på ønskelisten. Vi ønsket også å få utnyttet tomten bedre, da vi bor i en trang gate hvor husene ligger veldig tett. Så mange timer ble brukt til å tegne, planlegge og drømme om hvordan vi skulle gjøre det. Og endelig i 2008 begynte vi på garasjen :-)



Før var parkeringen foran huset i en bratt bakke, som var håpløst glatt på vinteren. Derfor ville vi gjerne ha parkeringen ned på samme plan som veien. Så en dag sa det poff-poff-bang-bang! Og så var plutselig hele hagen snudd på hode!


Husker jeg fikk sjokk når jeg kom hjem fra jobb en dag, og dette synet møtte meg :-)

Så ble ca 60-70 lastebillass kjørt vekk fra tomten, og et stort krater sto igjen :-)


Etter litt planering, var det bare for handymannen og sette igang med å mure :-)

Fortsettelse følger...
Klem Kristin

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar