onsdag 18. januar 2012

Husets historie før 2005

På begynnelsen av 1980 tallet kjøpte svigerforeldrene mine huset. Det var da i veldig dårlig stand, og de totalrenoverte huset.
Huset før og etter oppussingen på 80-tallet
Ca. 1998-99 ble det bygd på en yttergang som binder huset og annekset sammen. Veldig praktisk med større gang, og ikke minst slippe å gå ut av huset for å komme inn i annekset.

Huset i 2005
I 2005 kjøpte AW barndomshjemmet sitt, og vi startet jobben med å sette vårt eget preg på huset og gjøre det til vårt felles hjem.
Velkommen skal du være om du har lyst til å følge med videre på oppussingen vår :-)

Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Jippi!! Endelig!! Det har jeg ventet på :- D hurra, gleder meg til å følge deg videre ;-) du har jo massevis å blogge om :-D gleder meg!

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Forresten... Jeg ble jo så glad at jeg glemte bildene. FOR en forandring! Utrolig moro å se hvordan det så ut før ;-)

    SvarSlett