lørdag 21. januar 2012

Kjøkkeninspirasjon


Her i huset er vi fullt i gang med å planlegge oppussing av kjøkkenet. Weeee... blir helt euforisk av lykke bare ved tanken, *smiler* I den anledning blir det naturlig nok noen timer med googling etter inspirasjon og idèer til hva vi kan gjøre. Og det er MYE fint der ute, og absolutt ikke vanskelig å finne drømmekjøkkenet. Men så var det prisen da... venter på tilbakemelding fra flere kjøkkenleverandører, og håper vi ikke får sjokk når prisen kommer. Men å drømme koster heldigvis ingenting, *smiler* 

Model "Fredrikstad", leverandør "Kitchen2all"






Nå har vi et mørkebrunt kjøkken med "høner & egg" på flisene over kjøkkenbenken. Tja... ikke akkurat min stil :-) Ønsker meg heller et hvitt romantisk kjøkken, med grå steinplate og hvite fliser. Liker! :-)

Flis ute.jpg

Også ønsker, ønsker, ØNSKER jeg meg disse fantastiske gulvflisene fra http://www.historiskefliser.no/
I Norge finner du Historiske fliser, også kalt Marokkanske fliser, i mange trappeoppganger og entreer i gamle bygårder og hus oppført på slutten av 1800-tallet og begynnelsen av 1900-tallet. Huset vårt er fra 1911, så det hadde jo passet perfekt på kjøkkenet og i gangen her hjemme, *smiler* 

Ønsker alle en fantastisk helg videre!
Klem Kristin




2 kommentarer:

  1. Åhh fy søren så lekker!! De gulvflisene var utrolig fine. Det blir så spennende å følge med ;-) Så fiiin bloggen din har blitt!! :-) Moro at du er i gang. Nå har jeg brukt sikkert 10 min på noen få setninger...en utålmodig gutt som henger oppå meg ;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja fiiiiine flisene!!! Jeg ønsker meg også sånne!;) Blir så gøy å se hvordan kjøkkenet blir! Gleder meg til fortsettelsen.. ;)

    SvarSlett