fredag 3. februar 2012

Bytte av vinduer

I høst begynte vi (les handymannen) å skifte vinduene på huset. Når vi først skal ha nye vinduer, er det jo ekstra moro å benytte muligheten til å endre litt på stilen også. Her er de gamle vinduene klare til å tas ut.


Vi ønsker å tilføre litt elementer fra sveitserstilen til huset og har derfor valgt krysspostvinduer og profilerte lister rundt vinduene. Jeg rett og slett elsker de nye listene og vinduene! Og til sommeren er planen at huset skal males hvitt! Har så lenge jeg kan huske ønsket meg hvitt hus! *liker*




På baksiden av huset gjenstår det en vegg hvor vinduene ikke har blitt byttet ennå. På denne veggen må kledningen skiftes, og verandadøren skal flyttes til midt på veggen med et trippelvindu på hver side.



Gleder meg utrolig masse til å få mer lys inn i stua! Og ikke minst få mer glede av utsikten mot Gamlebyen og Vaterland!



Så nå kan våren bare komme, slik at vi kan fortsette med oppussing av hus og hage ute. Eller vent… først er det bytte av kjøkken som står for tur! Oh… alle hjerter gleder seg! Hvertfall husfrua sitt! *smiler*

Ønsker alle en strålende helg!
Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Det var litt av en utsikt. Du bor på Blomsterøya du da. Har familie der se... Selv bor jeg litt lenger opp langs Glomma, men ikke veldig langt.

    Spennende jobb du har. Og har jeg smakt OJ? Så klart...

    Klem Mona C

    SvarSlett