mandag 20. februar 2012

Ferdig med nr 2...

…på do!
Nei, det er ikke det du tror! Snakker vi skikkelig dårlig humor? Jada! Men klarte jeg å la være? Å neida! *smiler*

For et par år siden kom husfrua hjem fra jobb, og ble møtt velkommen av den gamle doen ute på trappa. Handymannen hadde spontant bestemt seg for å pusse opp gjestetoalettet. Husfrua malte deretter tak og vegger helt ferdig. Rakk akkurat å annonsere det på facebook, før handymannen bestemte seg for å legge inn lys i trappa. Ca en uke fikk det nymalte taket være i fred, før husfrua kom hjem fra jobb en dag og så at halve taket var revet ned igjen! *arg* Men skal vel ikke klage, for lysene i trappa brukes hver kveld og morning :-)


Men nå er jeg ferdig igjen! Fikk endelig ånden over meg og malte det på nytt. ( Jada, ting tar tid her i huset ;-) Så da blir det spennende å se hvor lenge det får være i fred denne gangen. Forhåpentligvis litt lenger enn en uke! *smiler*


Den gamle hårklipperen er etter morfaren til handymannen. Superkul, ikke sant?


Lysene i trappa viser jeg en annen gang. Trappegangen er nemlig under oppussing den også, men det gjenstår mye maling ennå. Puh... lurer på om jeg noengang blir ferdig ;-)  Gulvet i deler av gangen skal også skiftes, samtidig med at vi skifter gulvet på kjøkkenet.

Ha en super uke alle sammen!
Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Guri som dere står på da, helt imponert jeg;)!
    Gøy å se hvordan det blir;)
    Ha en kos mandagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Gosh jeg får gåsehud av den gravstøtte historien hver gang. Gjorde det nå også jeg...hehe. Pysete jeg assa :p
    Han handymannen din er så flink. Så fint det har blitt!! også ser jeg du har fått det et fint kunstverk på do ;-) Stilig bilde altså!! :-D
    Ha en fin tirsdag! Her er det trening hos fyio på programmet ;-)
    PS! Kost å høre at jeg er savnet altså ;-)

    KLEM!

    SvarSlett
  3. Så stilig vask :)
    Og lykke til ;)

    Ha en fin dag

    SvarSlett