tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine

Jeg er i utgangspunktet ikke veldig opptatt av Valentinesday, men når jeg blir møtt med en bukett roser når jeg kommer sliten hjem fra jobb... Ja, da kan jeg ikke annet enn å like denne dagen! *smiler*
Og ved siden av lå kvittering og bestilling på nye kjøkkenet vårt. Det må jo bare være tidenes valentinegave!
Handymannen har revet taklistene på kjøkkenet idag, så her i Villa Wonka går vi noen spennende oppussingsuker i møte! Gleder meg!


Happy Valentine alle sammen!
Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Så koselig med en blomsterbukett da, slikt kan man like;)!
    Og nytt kjøkken da, gleder meg til å se bilder både fra prosessen og når det er ferdig!;)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hørtes jo kjempe koselig ut. Her hjemme var det nesten lavmål med romantikken den dagen. Det mest romantiske som skjedde var at jeg ringte hjem og hørte om jeg skulle ta med meg litt "fantastisk" McDonalds mat hjem..hehe.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Fine roser:)
    Tusen takk for fine ord på mitt innlegg om Kine, det varmer ♥

    Ha en fin fin fredag:)

    SvarSlett
  4. Åååå herlig ♥ :-D Tenk så fint det kommer til å bli. Gøy altså :-D Flytter snart ut dere nå da kanskje ;-)
    Tusen takk for gode hilsener du har lagt igjen ♥ Vi er ut og inn på sykehuset. Laang ventetid. Grusomt å se hun blir verre dag for dag. Helt klar i hodet og skjønner at nå er det snart slutt. Uff og huff! Kommer innom jobb en dag til uka ;-)

    Klem ♥

    SvarSlett