fredag 24. februar 2012

Kjøkkenet før oppussing

Det har skjedd mye på kjøkkenet denne uken, men først kommer et lite bilderas av kjøkkenet før oppussingen. Det gamle kjøkkenet er i veldig god stand fortsatt og skal faktisk flytte tilbake til sin opprinnelige eier :-) Kjøkkenet skal få bli med på hytta til svigermor, så det blir nok toppers der! Men som jeg gleder meg til å bli kvitt mørkebrunt kjøkken, terrakottafarget gulv og gule vegger som sluker alt lys! Nå går vi endelig lysere tider i møte! *smiler*



Også må jeg jo bare innrømme at veggflisene ikke akkurat er min smak :-)


Ha en strålende fredagskveld alle sammen! Nå skal jeg bare synke tilbake i sofaen, sette på skylappene for alt rotet og kaoset som oppussingen fører til her hjemme, og ta meg en liten runde i blogglandia.

Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Så gøy å følge med på oppussingen! Gleder meg masse til å se hvordan det nye kjøkkenet blir!;)

    SvarSlett