onsdag 1. februar 2012

Oi, så store...

Navnet til bloggen, Villa Wonka er en kombinasjon av at handymannen ofte kalles Willy Wonka pga navnet sitt Arne Wiktor, og jobben til husfrua. For husfrua jobber nemlig som Willy Wonka :-) Jobber som produktutvikler for Brynild Gruppen, og har ansvar for utvikling av nye produkter og smaker på støpeproduktene. Skum, gelè og pastiller som du blant annet finner i Supermix, løsvekt og Dent.

Spiser du en Dent pastill, så er det husfrua i Villa Wonka som har utviklet den! Gøy, ikke sant?! *smiler*

Hjertebarnet mitt på jobb er Dent Oi, som er de første sukkerfrie pastillene på markedet med kandering på overflaten, og ekstra moro er det at det er jeg som klarte og finne på det før noen andre! Litt stolt er det vel lov å være da… *smiler*

 
Dent Oi Juzy!

Og nå i februar lanseres tre nye Dent pastiller, som er kjempe gode alle sammen! (helt sånn objektivt sett;) 
Dent Oi Juzy har en syrlig og frisk smak av jordbær og pomello. Får ofte spørsmål om hva pomello er; dette er en asiatisk frukt som er en mellomting av appelsin og grapefukt.




Dent Klar Tale! Honning & Sitron

Det kommer også to helt nye typer av Dent pastiller i butikkene; Dent Klar Tale! med smak av Lakris&Mentol og Honning&Sitron! Disse lindrer sår hals og hjelper mot kløe i halsen. Også smaker de såklart kjempe godt! *smiler*
Dent Klar Tale! Lakris m/ mentol

Vil du lese mer om de ulike produktene til Brynild Gruppen, kan du gjøre det her





Så da er det bare å løpe og kjøpe da alle sammen! :-)
Klem "Willy Wonka"

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker dent oi :) gode og sure!

    SvarSlett
  2. Du har GOD grunn til å være stolt av hjertebarna dine ;-) ;-) Du er jo så flink!! Og jaggu har du blitt en flink blogger også :-D Har ikke sett de siste innleggene jeg. Moro å lese ;-)

    KLEM!

    SvarSlett
  3. Dette har jeg liksom hørt før:-)) siden Fru T markedsfører denne Oi'en for meg hele tiden:-) Lykke til med husbygging og bloggingen! Hilsen Hege

    SvarSlett