lørdag 4. februar 2012

Pastell

Det er veldig lite pastellfarger i Villa Wonka, men Lidyll har en utfordning gåendes med "vis meg dine pasteller". Så da benytter jeg muligheten til å vise dere et par av de få tingene her hjemme med pastellfarger, som også er blant mine favoritter. Denne herlige og søte stumtjeneren fra Kremmerhuset har jeg bare en ting å si om! *Love it*



Også passer jo favorittjakken min fra På Låven utrolig godt til stumtjeneren da. Nesten så jeg ikke vil at noenting annet skal henges opp her! *smiler*


Om du har lyst til å se på resten av de herlige bidragene, finner du de her.

Klem Kristin

9 kommentarer:

  1. Vilken härlig hatthängare! Snirklig och fin!

    SvarSlett
  2. Hei du!
    ...så stas du hang deg på utfordringen min*smile*

    ...og du! For en aldeles nydelig stumtjener! Den var VAKKER!*sukk*

    -...og digger kåpen også jeg!*smile*

    Flott søndag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så flott den var!
    Knallfin farge:)
    Og jakken var fiiiin den og ♥
    Tenk om det alltid kunne være slik at man kunne ha bare de fine tingene hengende i gangen, hehe:)

    SvarSlett
  4. Fiine stumtjeneren. Kan jo ikke gjemme bort den ;-) Så herlig bilde av Ronja under her. Det et så moro at du er godt i gang med bloggingen. FLINKA! :-D

    Klem!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin stumtjener!! Heldige du :)

    Må bare si at jeg er M I S U N N E L I G på de nye vinduene dine.. Vi har heldigvis mye vinduer her hos oss, det setter jeg stor pris på! Elsker lyset, ja :) Men jeg ønsker ønsker ønsker meg sånne vinduer som dere setter inn! ♥ Heldige du x2! :)

    Ha en finfin tirsdag!
    Klem,
    Laila Johanne

    SvarSlett
  6. Så fin stumtjener!!! Både design og farge!!
    (Legger meg som følger, jeg!!)

    Klem

    SvarSlett
  7. Stumtjeneren var tøff den, og jakken passet såvisst til. :)

    Lykke til i konkurransen.
    Jeg har forresten et lite lotteri inne hos meg, så velkommen om du ønsker. :)

    SvarSlett
  8. Elsker den stumtjeneren! men jeg finner den ikke igjen på nettsiden til kremmerhuset. Hvor mye kostet den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Husker ikke helt hva jeg betalte, men tror det var ca 1500 kr.
      Jeg måtte lete i flere butikker, helt til jeg fant en som hadde en stk inne. Lykke til med å finne en :-)

      Slett