lørdag 24. mars 2012

Feelgood...


Jeg har bare et ord å si om dagens vær her på østlandet; fantastisk! Vi har, som sikkert de fleste andre, kost oss ute i hele dag. Og når lillemann tok seg en powernap på dagen, var det egentid for mor i huset. Kaffe, jordbær, lesing og solbading! Mmm… livet er herlig!



Rasket med meg en ny bok i farten når jeg var ute og reiste med jobben tidligere i uken, og har blitt hektet fra side 1. Herlig feelgood roman! Passer perfekt som strandlektyre om sommeren, men fungerer helt perfekt i solkroken på verandaen i slutten av mars også. *smiler*



Ha en fin-fin kveld alle sammen! Handymannen er på jobb, så her skal husfrua kose seg med Orkideens hemmelighet resten av kvelden :-)


4 kommentarer:

  1. Jepp, dette er absolutt feelgood. Fantastiske dager. Håper det varer og varer... Og varer...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hej och hälsningar från Finland!

    SvarSlett
  3. Ååå ja, nå er det deilig ♥
    Herlige bilder!!

    SvarSlett
  4. Hei, hei!
    Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
    Nettbutikken min nå er åpen!
    Jeg har lagt inn masse varer,
    og mere er på gang.
    I anledning åpningen,
    har vi mange varer til redusert pris.
    Jeg håper Butikken faller i smak,
    og skiller seg ut av mengden,
    og at du tar turen innom,
    igjen og igjen.
    Du må gjerne lagre adressen :)

    www.tinesshabbychic.com

    VELKOMMEN!

    SvarSlett