søndag 6. mai 2012

Dyhre gartneri & uteinteriør

På lørdag var husfrua på utflukt sammen med mammaen sin og storebror med familie til et nydelig gartneri i Moss. Dyhre gartneri & uteinteriør er et lite personlig gartneri med et stort utvalg av egenproduserte sommerblomster, busker og trær, spennende urter, roser, stauder, flotte krukker og mye annet spennende til hus og hage.



Husfrua har vel heller brune enn grønne fingre, men ønske om en nydelig hage full av blomster er så absolutt tilstedet. Også elsker husfrua lukten og stemningen som er på gartnerier. Kunne gått rundt i timesvis og bare kost seg med farger, lukter og fine blomster. På Dyhre gartneri er det også masse flotte stilleben rundt i drivhusene. Blomstene kom nesten litt i bakgrunnen, for husfrua gikk stort sett bare fra stilleben til stilleben og knipset bilder.







Dagens mål for utflukten var kjøp av blåbærbusker. Blåbær en en stor favoritt hos både stor og liten gutt her i Villa Wonka, så to busker fikk bli med hjem. Vi har en blåbærbusk allerede, men alle gode ting er tre!

Ønsker alle en fortsatt god helg!

Klem Kristin

4 kommentarer:

  1. For noen flotte bilder du har tatt! Skjønner godt at du kan bruke timer i det sjarmerende gartneriet. Sååå mye fint! Jeg har dessverre heller ikke "grønne fingre", men har funnet ut at stemor er en takknemlig blomst - som klarer seg med det lille jeg kan bidra med ;-) Lavendel er også en av få blomster som klarer seg hos meg ;-)

    Ha en fantastisk dag! Her skinner solen! Jippi!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!:) Her kan jeg tenke meg å gå og titte også!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Dette så ut som et flott gartneri, g blåbær busker var en god ide. Mine to små er veldig glade i blåbær, hmm, tenke tenke om det er noe sted vi kan ha det her hos oss :) Fin blogg! Ønsker deg en fortsatt fin uke. Blogghilsen fra Elin

    SvarSlett
  4. For en flott blogg du har, her må jeg nok dykke dypere :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett