fredag 4. mai 2012

Fredagslykke...

Husfrua har lenge vært på utkikk etter nytt sofabord, og idag var det full klaff og kjærlighet ved første blikk i Fasvo sin bruktbutikk her i Fredrikstad! Der sto den, akkurat passe stor, gammel og sjarmerende, og ønsket husfrua velkommen! Også er det jo superpraktisk med ekstra oppbevaring under lokket! Får aldri nok av steder til å gjemme vekk rot ;-)






Så er det det store spørsmålet da… male eller ikke male? Hva syns dere? Den er veldig fin akkurat som den er, men det er aldri feil med et par strøk hvitmaling heller...

Ha en super fredagskveld!

Klem Kristin

4 kommentarer:

  1. Ikke male :-) Syns kista var veldig fin som den var :-)
    God fredag og helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig kiste-bord!
    Jeg hadde nok venta med å ev. male den - synes den var veldig fin som der er. Jeg hadde ikke malt den før jeg var HELT sikker på at det var det jeg ville...
    Ønsker deg en fin fin helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  3. Fiiine skatten! :-D Den var utrolig fin altså. Gammel sjarm. ♥ Hmmm hvitt hadde jo passer fint til sofaen..men tenk hvis du angrer da :p Tenk litt på det du ;-) ;-) Jeg hadde sikkert malt den hvit men du vet jo meg. alt for glad i hvitt. Hihi ;-)
    Takk for i går snuppa! Her ligger jeg på sofaen mens T. Sover luren sin. Slækk.no :p

    KLEM!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Som anikvitetselsker så vil jeg på det sterkeste anbefale å ikke male kisten. Hvit maling på den og kisten er bortimot ødelagt, mener jeg. Gamle ting som dette bør beholde sitt særpreg.

    SvarSlett