søndag 17. juni 2012

Godt lesestoff

Fant et nytt interiørblad i butikkhyllene denne helgen. Har ikke sett det før jeg, men nå har det bare vært et blad før dette da, *smiler*

kkLiving er absolutt et blad jeg kan anbefale. Masse hjemmerepotasjer, gode tips og noe for enhver smak. Gullungen er i seng, handymannen på jobb og alenehjemmekveld for husfrua. Da er det godt å ha et interiørblad å kose seg med, litt sjokoladerester fra helgen og en deilig kopp te!


Også har "knakkpølsene" til husfrua har fått på seg litt *glam* som matcher koppen idag! Fine neglelakken som jeg var så heldig å vinne i giveawayen hos Størstepia!


Fineste søndagskveld ønskes alle!

Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Hihi...sier det igjen jeg..dæver av deg. Knakkpølser du liksom ;-) Neglelakken var lekker. Matcher jo koppen til og med.
    Stolen ble så utrolig fin. Forelsket meg helt i den fargen ;-)

    KLEM

    SvarSlett