fredag 15. juni 2012

Kontraststol...

Endelig ferdig med oppussing av stolen! *klappe-seg-selv-på skulderen*
Husfrua har lenge tenkt på at hun har lyst på en "kontraststol" på kjøkkenet. Syns rett og slett det ble for gjennomført med kryss i vitrineskapene, kryss i ryggen på slagbenken og kryss på stolen. Nei, noe kontraster må man ha! 


Morfaren til husfrua var utdannet møbelsnekker, og til svenneprøven sin laget han en spisestue med 6 stoler og en skjenk. Heldige husfrua fikk en stol av mammaen sin, og det er denne som har fått en makeover denne uken. 





Den mørke fargen ble helt feil på kjøkkenet, så stolen har fått et par strøk med Linblå maling som matcher gulvflisene. For om det ikke er kryss, så må det jo matche noe. Kan jo ikke risikere å bli helt vågal heller… *smiler*


Syns det ble riktig så fint selv! Spørs om ikke husfrua må be om en stol til. Greit å ha en når gullungen skal bytte ut tripptrappstolen sin. 

Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Flott stol...nydelig farge du har malt den i.
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig farge på stolen....og SOM jeg elsker gulvet dit!!!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  3. Jeg har vært fornøyd med kjøkkenet mitt jeg, helt til jeg så ditt! WOW! Utrolig flott! Stolen også selvfølgelig, hihi :-) Bare si fra om du vil bytte altså :p

    God helg!

    Klem Bustenellik

    SvarSlett
  4. Hei Kristin,
    tusen takk for koselig hilsen fra deg.
    Jeg elsker gulvet ditt!! Helt nydelig!
    Så stilig farge du valgte på stolen.
    Ser ikke ut som samme stolen i det hele tatt.
    Den ble kjempefin.
    Ha en flott helg!! klem Hege

    SvarSlett
  5. For et nydelig kjøkken! De flisene på gulvet skulle jeg gjerne hatt selv (den dagen jeg pusser opp mitt eget kjøkken).
    Klem Madelén

    SvarSlett