onsdag 25. juli 2012

Bestikkskuff

Tvillingsøss og husfrua ruslet ned På låven tidligere idag, og det er nesten umulig å gå ut av denne butikken uten å shoppe "bare litt". Hyggelige Reidun driver en sjarmerende interiør/klesbutikk i en gammel låve på Hvaler, bare en liten rusletur fra barndomshjemmet til søstrene sisters. Det var tross alt flere uker siden siste besøk, så da er det jo ekstra lov å shoppe litt :-)

Denne bestikkskuffen har husfrua tittet på mange ganger, og idag fikk den endelig bli med hjem.


Praktisk skuff til oppbevaring av servietter har den også.


Nå mangler det bare penere bestikk her i Villa Wonka, men foreløpig får IKEA gjøre nytten :-)


Super lillelørdag ønskes alle!

Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint dere har det!! Gulvet og benkeplaten setter prikken over i´en!! Klem klem fra Helene

    SvarSlett
  2. Jeg trodde jeg kommenterte her jeg...men det gjorde jeg visst under "putevær" innlegget.. huggærn jeg. Du får lese der ;-) HIHI!

    SvarSlett