mandag 23. juli 2012

Putevær...

Nye puter har endelig blitt kjøpt inn til utesofaen, men så var det puteværet da… for når husfrua endelig fikk tatt frem kamera for å knipse litt bilder, så er alt sommerværet blitt erstattet av regn og vind. Hmm… er jo ikke gøy med nye puter hvis man ikke får brukt de. Putetrekkene i stua kunne trenge en vask, så da har de nye putene fått lov å komme inn i varmen her istedet.


 Syns de passet veldig bra her også. Multiputer med andre ord :-)


Stuen bærer litt preg av at vinduene har blitt skiftet i sommer, og ny belistning ikke har kommet på plass ennå. Rommet står på listen over hva som skal pusses opp, men når dette skjer er uvisst.


Sukk… er ikke så lenge putene får ligge pent i sofaen… veslemann syns han er veldig flink til å rydde da ;-) 


Satser på at putebesøket er kortvarig her i stua, og at sommerværet plutselig er tilbake igjen. Yr.no lover heldigvis finvær senere i uka :-)


Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Nææ se her du...du har blogget mer enn hva jeg har fått med meg :-D Flink du!! Har vært mest på Instagram. Er jo så mye lettere ;-)
    Ser dere nyter ferien. Savner deg her på jobb altså!! Blir hyggelig med kaffe drikking til uka ;-) ;-)
    Jaa den følger boksen irriterte meg grønn...jeg fikk det ikke til. Så jeg fikk hjelp av en kamerat som jobber/driver Itotal.no Jeg vet ikke hva han gjorde. Send de en mail :-D Eller Facebook (Akin Anli) ;-)

    Og PS!! Kjempe lekker bestikk skuff :-D

    KLEM

    SvarSlett