mandag 27. august 2012

Utfordring: din farge

Slenger meg med i siste liten på månedens utfordring hos Fabelaktive Maia, hvor hun ber oss vise fargen vår. Her i Villa Wonka kommer det flere og flere duse farger inn i interiøret. Syns det er fint med litt farger mot det hvite, men liker ikke skarpe kontraster. Duse farger harmonerer så mye bedre. Har plukket ut noen grønne favoritter som jeg har lyst til å vise frem.


Gammel vinballong med vakkert grønnskjær. 


Knaggrekke og knotter fra kremmerhuset. Knaggrekken skal få komme opp på kjøkkenveggen (tror jeg:) Knottene er kjøpt til en gammel kommode som står og venter på å bli pusset opp (ting tar tid:)


Skjerfet er kjøpt i Krakow. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere. Billigbillig og megafint :-)

Har du lyst til å se de andre fine bidragene, finner du de her

Klem Kristin


2 kommentarer:

  1. Så gøy at du deltar på min utfordring denne måneden *hoppende glad*

    Vakre bilder! Fantastisk!

    Fin tirsdag!
    Her er det snart Greys og strikking!
    klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og nydelig farge :-) dus og fin farge. Passer fint inn med det hvite :-)
    Nydelige Emil gutten under her a gitt. Herlig ♥
    Nå gleder jeg meg til neste blogg innlegg...om dør? ;-) ;-)


    KLEM

    SvarSlett