torsdag 6. september 2012

Hylleplassering...

… er ikke alltid så lett. Må være heeelt sikker på at den kommer opp på riktig vegg, så da må handymannen stille opp som holdehjelp.

"Nei, flytt den dit" "Hold den litt høyere opp er du snill" "Fint om du kan rette den opp så den ikke er så skjev" "Nei, ikke ta den ned ennå, må ta bilde først vettu" "Du står i veien for bilde, kan du dukke?"

Handymannen bare svarte om att og om att; "Ah… va trött jag ble" *tihi*


Tror jeg har bestemt meg for hvor jeg vil ha den opp, men blir veldig takknemlig for kommentar om hva du syns :-)

Hipp hurra! Det er torsdag og helg! 
God helg alle sammen!
Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Hei *smile*
    Så gøy at du la igjen ett spor etter deg på nyssgjerrig innlegget mitt, for da fant jeg veien hit!

    Flinke og tålmodige handymannen *flirer*

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  2. Hehe, sitter her og flirer. Den mannen er jaggu tolmodig ja. hihi. Kjempe tøff hylle btw, men vanskelig å si hvor den passer best bare ut i fra bildene da ;)
    God helg :)

    SvarSlett