onsdag 12. september 2012

Ukens husmortips, dobbelthake

Plutselig var en uke gått, og det er tid for ukens husmortips igjen.


Dobbelthake. En god øvelse mot dobbelthake er å legge hodet så langt bakover De kan med åpen munn. Tving så underkjeven opp til overkjeven. Gjentas 20-25 ganger hver dag. (Ref. Husmorens leksikon, bind II, utgitt 1945


Handymannen tror vel ikke jeg er riktig vel bevart om jeg plutselig slenger hodet bakover, og deretter blir sittende å gape opp og igjen. Men må ærlig innrømme at jeg lurer på om det har noen effekt. Kanskje verdt å prøve... Rar kan jeg virke til tider uansett, så hvorfor ikke sitte å gape mot taket også. *smiler*


Klem Kristin


2 kommentarer:

  1. tror vel mannen i huset her hadde tittet rart på meg om jeg skulle prøvd dette trikset! :) Ha en flott kveld.

    Klem Therese

    SvarSlett
  2. Hahahaha ler meg i hjel! :-D
    Fantastisk den boka der altså. FOR et tips. :-D det er jo verdt et forsøk. Men tror det blir når ingen ser meg :-D
    Må fortsette med de tipsene altså. Humor :-D

    KLEM

    Og PS!! Nydelige bilder!!

    SvarSlett