torsdag 13. september 2012

Zinkhylle

Endelig har jeg fått opp den nye hyllen på kjøkkenet. Denne har jeg ventet leeenge på. Fant den i nettbutikken Hos Farmor i våres, ønsket meg penger av handymannen til bursdagen. Og når jeg endelig skulle bestille den, så var den utsolgt. Så da var det bare å sette seg på venteliste og smøre seg med myyye tålmodighet :-)


Handymannen kom hjem en dag forrige uke og lurte på hva jeg hadde dratt med inn i huset nå. Men da var det jo bare å svare; "Tusen takk for bursdagsgaven vennen min. Det er faktisk du som har kjøpt den og gitt den i gave til meg." *fnis*


Har tatt ut et par av skuffene for å skape litt liv i hyllen. 


Og de fine koppene fra Royal Copenhagen har fått plass i hyllen. 


Innbiller meg at teen smaker enda bedre i disse koppene :-)


Og skuffene som er til "overs" er supre å bruke som blomsterpotte og fruktkurv. 

Klem Kristin

6 kommentarer:

  1. Kjempestilig :) flotte poster på bloggen, nydelige bilder! Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin hylle. Og veldig fin effekt når du tok ut et par skuffer.

    God helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Og så smart å bruke skuffene du tok ut til andre ting, veldig fint med blomstene og eplene i!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Vakker hylle, og stilig bruk av tilovers-skuffene. Smart å kjøpe gave til seg selv. :D

    SvarSlett
  5. Kjempefin hylle! Så stilig det ble.
    klem Hege

    SvarSlett