onsdag 24. oktober 2012

Flowerpower

I helgen var vi på besøk hos familie i Kristiansand, og da tok vi turen innom Randesund lysstøpei. En sjarmerende gårdsbutikk med interiør, klær, matvarer og kafé. Om du skulle være i nærheten, så anbefaler jeg å legge turen innom.
Jeg blir helt shoppinggal av å være i denne type butikker, og må virkelig ta meg sammen for å ikke kjøpe for mye :-)


Syns jeg var flink og kom ut med kun en ny lysestake. I følge handymannen har vi allerede plenty og mer enn nok lysestaker, men hva vet vel han… tihi… får vel aldri nok av lysestaker vel :-)


 Liker så godt kombinasjonen av porselensrosen mot zinkblomstene. 


Hipp hurra, nå er det snart Farmen. Er blitt skikkelig hekta, og må få med meg hver eneste episode jeg :-)

Ha en super lillelørdag!
Klem Kristin

1 kommentar: