onsdag 14. november 2012

Spraytan...

Mitt siste DIY-prosjekt er ferdig :-) Jeg har en del gamle vinballonger, også fikk jeg lyst til å prøve og gi den ene en makeover. Resultatet ble noen runder med hvit spray fra Europris. Og vips så fikk jeg meg stor hvit vase til en billig penge :-)


Har fått opp tavlen på kjøkkenet igjen også. Tavlen er et av de gamle vinduene fra huset. Moro med gjenbruk og her kan du se hva en del av de gamle vinduene har blitt brukt til. Vi har tatt vare på alle vinduene som har blitt byttet på huset, for planen er også å lage et sjarmerende drivhus :-)



Ha en fin kveld!
Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble.
    ha en fin dag
    klem hege x

    SvarSlett
  2. For en super ide!!
    Den ble jo helt ny.
    Og heldige deg spm har så fine fliser!
    Sånne drømmer jeg om å....hihi..

    God søndag:)

    SvarSlett