lørdag 5. januar 2013

Oppussing 2012…

Vi lever i en evig oppussingsboble her i Villa Wonka. Mange prosjekter er ferdig, mange er begynt på, og mange drømmer vi fortsatt om. Her kommer en liten oppsummering av oppussingsprosjektene vi jobbet med i 2012.

 Drømmen om nytt kjøkken ble endelig realisert. Og for en drøm det har blitt. Love it!

Byttet vinduer på hele huset. Moro å se huset med "nye" øyne :-)

Byttet kledning på sørveggen, og åpnet opp og satt inn ny verandadør i stua. Herlig å endelig få inn litt mer lys. Har også fått opp nytt rekkverk på verandaen, men har ikke fått tatt bilde av det ennå.

Handymannen laget tannbord til hele huset og fikk opp ny belistning rundt dør og vinduer.

Husfrua malte huset hvitt (med unntak av annekset, som jeg ikke rakk før vinteren kom). Har alltid ønsket meg hvitt hus. Blir så lyst og fint :-)

Ny platting på siden av huset, så nå slipper vi å snuble i fjellet når vi går fra foran til bak huset.

I tillegg har vi fått unna litt småting inne.

Gjestetoalettet ble endelig ferdig malt, og listene i 2 etg. har blitt malt. 

Av interiør har bestefars gamle stol blitt pusset opp, stuebordet blitt malt og en vinballong har fått litt hvit spraytan :-)

2012 var et veldig bra oppussingsår. Og nå gleder jeg meg til å se hva vi finner på i 2013. Har du noen spennende oppussingsplaner i år?

Godt nyttår!
Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Dere er så flinke!! :) Det blir så fiiint!

    SvarSlett
  2. Så flott oppusset kjøkken og så sjarmerende fliser på gulvet.. Oppussing er gøyalt. Mye flott dere har utrettet :) Jeg starter med oppussingen av hus i slutten av januar... ser fram til det..

    SvarSlett