søndag 17. mars 2013

Lengter etter våren...

I dag lavet snøen ned når vi sto opp og alle spor etter våren ble visket ut igjen. Mye av snøen har smeltet igjen, men ute minner det fortsatt mye mer om vinter enn vår.

Mens vi venter på våren byr jeg på litt reprise bilder som jeg tok ifjor. Dyhre gartneri og uteinteriør er et utrolig koselig gatneri i Moss. Gleder meg til sesongen er igang igjen, så jeg kan ta turen og suge til meg masse inspirasjon til egen hage.













Ønsker alle en fin kveld!
Klem Kristin

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Deilig å drømme seg vegg litt, og tenke på våren, når det aldri vil slutte å snø og være vinter.... ;o)
    Snart påske, håper været blir betre for dere da!! :o)

    fin, fin dag til deg!

    klem

    SvarSlett
  2. Härliga bilder! Längtar sååå efter våren nu!
    Vilket vackert hem ni har, köket är underbart! Kram Suss

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har et så flott gartneri i nærheten. Vi har et hagesenter som jeg elsker å gå i på våren og sommeren, jeg kunne gått der i timevis om jeg hadde hatt mulighet, hi, hi :o) Ha en strålende kveld! klem fra Nina

    SvarSlett
  4. HERLIGE BILDER
    VI HAR ETT HERLIG VÆR FORTIDEN
    HÅPER DET SAMME FOR DEG
    NYT FREDAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett