fredag 15. mars 2013

Sanselig kjøkken...

Franciskas vakre verden skal lage ny bok; Sanselige Rom. Her kommer mitt bidrag til Sanselige Kjøkken.

Det er ett år siden vi pusset opp kjøkkenet og jeg er fortsatt i lykkerus over hvor fint det har blitt. Kjøkkenet er blitt mitt favorittrom i hele huset. Elsker de historiske flisene vi har på gulvet. Og ekstra koselig er det når vi tenner alle lysene i peisen. Dette er virkelig husets hjerte!






Flere flotte bidrag finner dere her.

God helg!
Klem Kristin 

16 kommentarer:

  1. Ååååååå, for eit nydelig kjøkken!!!!
    Elsker flisene dine! Tøft valg!!
    Vi valgte sjakkmønster i heile 1. Etg. Følte det var litt vågalt, men er sååååååå nøgd!!! ;0)

    Lykke til!!

    God fredagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. LEKKERT LEKKERT
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Å for et dånelekkert kjøkken!
    Tror nok du får bli med i boken!
    Har lagt meg til som følger:)

    Ha en topp helg!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Lekkert ja!! Håper du får være med i boka, det fortjener dere slik som dere står på og pusser opp så fint!!

    Klem! :D

    SvarSlett
  5. Fantastisk kjøkken!!:) Inspirerende blogg du har, gleder meg til å følge deg videre!:)

    Ha en riktig god helg!
    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentar inne hos meg, har lagt med til som følger hos deg også, utrolig koselig kjøkken, flisene dine på gulvet er herlige, og ikke minst den åpne peisen :)

    SvarSlett
  7. Vakkert! Det har blitt helt nydelig.
    Ha en fin helg! klem hx

    SvarSlett
  8. Veldig stilig kjøkken, virkelig! Skal ha nye benkeplater på mitt kjøkken, og jeg lurer på hva din plate er for noe?
    Har du mulighet til å ta et nærbilde av benkeplaten og fortelle hva den heter?

    SvarSlett
  9. Verkligen ett fint kök! Underbart golv! Härligt med öppna spisen där också! Jag gillar!
    Kram /Maria

    SvarSlett
  10. Jag säger bara - Golvet! Så fint!! /Hanna

    SvarSlett
  11. Underbart!

    Jag förstår verkligen om du fortfarande lever i ett lyckorus :)

    SvarSlett
  12. Fantastiskt läckert! Mycket vackert golv också :)

    SvarSlett
  13. Utrolig lekkert kjøkken, for ikke å snakke om de vakre gulvflisene *sikle*sikle* :). Legger meg til som følger hos deg :).

    SvarSlett
  14. GRYMT SNYGGT KÖK OCH BARA SÅ IN ♥ I DITT KÖKSGOLV;)
    MVH
    gABRIELLA

    SvarSlett
  15. For et fantastisk kjøkken du har!! Drømmer om et som er nesten like fint, og har bestemt meg for liten norsk stjerne :) Lurer så på om du har 15x15 eller 20x20 i størrelse på flisene?? Håper på svar :) Hilsen Mona

    SvarSlett
  16. Hei Mona,
    Flisene på kjøkkenet er 15*15. Tror dette er standard størrelsen på de fleste flisene som Historiske fliser leverer. Lykke til med oppussing av kjøkkenet :-)

    SvarSlett