onsdag 8. mai 2013

Masterbedroom...

… forrige uke var jeg på shoppingtur på Home & Cottage. For en drømmebutikk! Får lyst på absolutt alt i hele butikken og noe blir alltid med hjem når jeg er innom. Heldigvis for lommeboka så ligger den i nabobyen, så det går lang tid mellom hvert besøk :-)



Fant et nydelig sengeteppe på tilbud. Elsker grønnfargen i teppet, også passer mønsteret så godt til tapeten bak sengehodet. 


Nå mangler det bare at handymannen får montert opp de nye nattbordslampene som jeg fikk til jul... ting tar tid :-) Får huske å minne han på det, for de kommer virkelig til å sette prikken over ién på soverommet.


God lillelørdag!
Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Så herlig med litt nytt og sengeteppet var skikkelig flott :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, flott butikk! Jeg var innom min favoritt butikk her i usa igår, Potterybarn, mmmm, mye fint, ha en fin helg videre hos deg!

    SvarSlett
  3. Alt for mye fint på den butikken! Kjempelekkert soverom og sengeteppet var nydelig!:) Gleder meg til å se mer;)

    SvarSlett