fredag 14. juni 2013

Et øyeblikk...

… av galskap rammet meg tidligere i uken. Var å tittet i bruktbutikken i lunsjen på onsdag og fant verdens nydeligste lille bord. Spurte om prisen, som viste seg å kun være 200 kr! Og hva gjør jeg… jo jeg tenker at jeg ikke skal ha bordet alikevel og reiser tilbake på jobb. Snakk om ren galskap!!! :)
Kom hjem fra jobb og angret som en hund! Sov rett og slett dårlig natt til torsdag ;) Så ved åpningstid neste dag sto jeg på døra, og heldigvis var det ikke solgt. Åh… så glad og lettet jeg ble! :)




Vakre vakre bordet mitt! Det kommer jo til å passe perfekt i hagestuen! Snakk om å finne en billig skatt. Er fortsatt sjokkert over meg selv for at jeg ikke kjøpte det med en gang ;)

God helg!
Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Nydelig bord & til bare 200 kr. Skjønner godt du dro tilbake.
    Ha en nydelig fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. TI HI SKJØNNE KRISTIN
    KJENNER MEG GODT IGJEN!
    SÅ BRA DU FIKK TAK I DET
    VAR MEINT FOR DEG DATTA
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så herlig at det ble ditt :o) Det var skikkelig flott! Ha en strålende søndag med god nattesøvn :o) Klem fra Nina

    SvarSlett