fredag 8. november 2013

Makeover av bord...

Jeg har fått et gammelt bord av foreldrene mine som jeg har pusset opp. Bordplaten har jeg pusset helt ned og beina har jeg malt i fargen Nostalgi fra Anetteshus-serien. Første plan var å kutte beina på bordet og bruke det som sofabord i hagestuen, men syns det ble så fint når det ble ferdig at jeg ikke har hjerte til å kutte beina alikevel. Er redd det mister sjarmen sin om jeg gjør det. Så da får det bli et sidebord i hagestuen istedet :-)




Var i København med jobben denne uken og fikk heldigvis tid til en liten shoppingtur også. Falt pladask for disse lysestakene. Og ble enda mer fornøyd når jeg kom hjem og så hvor utrolig bra de passer til bordet.


Slik så bordet ut før det fikk en liten makeover…
Gjenbruk er moro ;-)


Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. SÅ FINT BORD
    BRA DU IKKJE KUTTET BEN
    HERLIG FARGE
    FLOTTE LYSESTAKER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett